מכונת פרוזן יוגורט

טיפים לקניית מכונת יוגורט קפוא

לפני שאתה קונה יצרן פרוזן יוגורט, חשוב לדעת איזה סוג אתה רוצה. ישנם כמה סוגים, ממודלים נגדיים לאלה שיכולים לשבת על הרצפה. חלק מהמכונות מייצרות פרוזן יוגורט רך, ואילו אחרות יוצרות עקביות חזקה יותר. למודל יקר יותר יכולות להיות עד 12 הגדרות קשיחות, כך שתוכל להתאים את העקביות להעדפות שלך. בעוד שמכונת הנגד אינה מומלצת לעסקים גדולים, היא נהדרת לעסקים קטנים.

כאשר קונים מכונת פרוזן יוגורט, חשוב להחליט כמה טעמים אתה רוצה להציע. יש דוגמניות שעומדות על רצפה שמגיעות עד הרצפה ויש להן קיבולת גבוהה יותר. אתה יכול לבחור מטעם אחד או שניים. כמה מודלים באים עם ספרי מתכונים שאפשר לקנות בנפרד ולכלול בתוכניות העסקיות שלך. לפני שקונים מוצר, חשוב לבדוק אותו לעומק כדי לוודא שהוא מתאים לכם.

מכונת פרוזן יוגורט טובה צריכה להיות היכולת לעשות שני טעמים שונים בבת אחת. יש מכונות שניתן אפילו לאכול בכוח המשיכה, מה שמאפשר לך להכין שני סוגי יוגורט בו זמנית. בהתאם לסוג, אתה יכול לבחור בין מים מקוררים ודגמים מקורר אוויר. הדגמים האלה יקרים יותר אבל יש להם צינורות בגב שמקלים על הניקיון. ניתן לשטוף מודלים מסוימים במדיח כלים, אך עליך להיזהר אילו חלקים עלולים להידבק.

לפני שאתה קונה יצרן פרוזן יוגורט, לוודא לבדוק את האחריות. האחריות צריכה להימשך לפחות שנה אחת. כמה מודלים מציעים ערבות כספית. זה יקשה להכין פרוזן יוגורט. מכונה שאינה חשמלית ויש לה קערה עם מדיח כלים, תקל על הניקיון. מכונה שהיא מדיח כלים בטוח ייתן לך שקט נפשי. מודל נגדי זמין גם אם אתה לא בטוח בכישורי המטבח שלך.

הקטן מבין שלושת הדגמים הוא אחד חשמלי. הדגם החשמלי לא דורש חשמל. גרסה ידנית, לעומת זאת, דורשת סוללות. האחרון קטן יותר מהראשון. ניתן להפעיל גם מכונת פרוזן יוגורט חשמלית. אתה יכול לבחור להיות ידני או אוטומטי. אם אתם מחפשים מכונה ידנית, ודאו שיש לה חלקים לא חשמליים. אלה הטיפוסים הכי נוחים ורב תכליתיים לקנות.

מה לשקול לפני שרוכשים מכונת פרוזן יוגורט?

יש הרבה דברים לשקול כאשר רוכשים יצרן פרוזן יוגורט. הגורמים החשובים ביותר שיש לשקול הם גודל החנות שלך, והמכירות הצפויות. אולי תרצו לרכוש יחידה חשמלית קטנה שמכינה בערך שתי כוסות של פרוזן יוגורט לכל אצווה. מצד שני, מדריך הוא בחירה טובה למסעדות קטנות. למרות שהמכונה הידנית יקרה יותר, היא תימשך זמן רב יותר מזו החשמלית. יש לו גם תכונות רבות אחרות שהופכות אותו פשוט לשימוש.

חשוב לקבוע כמה יחידות תצטרך לפני שתקנה יצרן פרוזן יוגורט. כמה אתה באמת צריך? המספר תלוי בצרכים שלך, בתקציב, ובמכירות הצפויות. עדיף שיהיה יותר ממכונה אחת אם אתה מתכנן למכור פרוזן יוגורט. אם אתם מתכננים למכור גלידה, שקלו לקנות מכונת פרוזן יוגורט קטנה ומקפיא נייד. בלי קשר לצרכים שלך, מקפיא קטן ישרת אותך היטב במשך זמן רב.

אחריות היא הדבר החשוב ביותר שאתה צריך לחפש בעת רכישת יצרן פרוזן יוגורט. אחריות חיונית הן לבטיחות המכונה והן לבריאות הלקוחות. מכונה טובה צריכה להיות אחריות של שנה לחלקים ועבודה. אחריות ארוכה יותר עדיפה. בנוסף לכך, ודא שקל לנקות את המודל שאתה קונה. אם קשה לנקות, לא שווה לקנות מכונה עם תג מחיר נמוך.

תוודא שיש לך אחריות טובה לפני שאתה קונה מכונת פרוזן יוגורט. לפחות שנה אחת צריכה להיות האחריות. מכונה צריכה להיות מינימום של אחריות שנה אחת וכסף בחזרה ערבות. אם אין לך מזומנים מיותרים, שקול לקנות מודל עצמי. מודל הגשה עצמית מאפשר לך להתאים אישית את הטעם של פרוזן יוגורט ולערבב בתוספות.

לפרטים נוספים על מכונות יוגורט, הקליקו: http://timegroup.co.il/product/%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%AA-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%96%D7%9F-%D7%99%D7%95%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%98/