תבנית לשוקולד

כיצד לבחור תבנית שוקולד איכותית

שוקולד הוא חומר רב תכליתי. שוקולד יכול לשמש להכנת פינוקים רבים ושונים. זה גם רב תכליתי מספיק כדי להיות מעוצב לצורות מותאמות אישית, וזה נהדר ליצירת מתנות ייחודיות. ניתן להשתמש בסוגים שונים של תבניות שוקולד כדי להכין סוגים שונים של פינוקים. התבניות האלה לא יקרות וקל למצוא אותן. כדי ללמוד יותר, קרא מאמר זה. מאמר זה יסביר את ההבדלים בין כל סוגי הסוגים. ‏ הנה איך לבחור תבנית שוקולד לפרויקט הבא שלך.

תבנית שוקולד היא כלי חשוב להכנת שוקולד. הוא יכול להחזיק את רוב הסוכריות ויכול להיות מותאם בצורה. השוקולד צריך לצאת נקי אחרי כמה ימים. כדי למנוע מהממתק להיצמד לתבנית, אבק אותו עם אבקת קקאו או עמילן תירס לפני ששופכים את השוקולד. כדי לעודד את התבנית לצאת החוצה, אפשר לקלף בעדינות תבניות סיליקון.

לאחר שתכין את תערובת השוקולד, תוכל למלא את התבנית בכמות הרצויה של שוקולד. תבנית גדולה מייצרת 15 חתיכות. תבנית קטן יכול לשמש גם למקם מרכז ממתקים. תבנית שוקולד הוא כלי נהדר שיש על היד למטרות רבות ושונות, כולל יצירת סבון ויצירת בטון. לא מומלץ להשתמש בתבנית עבור מרכיבים חמים או ממתקים קשים. ישנם סוגים רבים אחרים של תבניות שוקולד, אבל זה הוא הנפוץ ביותר ורב תכליתי.

בלי קשר לסוג השוקולד שאתה רוצה ליצור, תבנית לשוקולד הוא חיוני. הם עושים דרך פנטסטית לייצר קישוטים אכילים. כאשר בוחרים תבנית, עליך לוודא שהוא מתאים היטב לצמיגים. תבנית קטן יותר יגרום פחות שפכים. לא משנה כמה אתה זהיר, אתה תמיד יכול לעצב מחדש את התבנית אם הדליפה קטנה. זה בסדר אם אתה לא מקבל את זה בצורה מושלמת. אבל אם השוקולד דולף יותר מדי, אולי תצטרך לזרוק אותו ולהתחיל מחדש.

אז למה צריך תבנית לשוקולד?

תבנית שוקולד חשובה כדי שהשוקולדים ייראו טוב. בתבנית שוקולד טובה יש ציפוי מבריק בפנים. חשוב לוודא שלתבנית יש ציפוי מצופה לחלוטין. הפלנגות לא חשובות. זה רק הפנים שחשוב. אם חלק קטן מהכנף ניזוק, השוקולד יידבק אליו והסביבה תמשוך אותו.

תבניות השוקולד הטובות ביותר מתאימות לשוקולד. זנבו חייב להתאים בחוזקה כדי למנוע דליפות ולהבטיח שוקולד מושלם. זה אפשרי לתבנית לדלוף אם הם לא מותאמים כראוי, אבל זה לא בעיה. אבל תבנית עם דליפות גדולות אולי לא מתאים לשוקולד. עדיף לרכוש תבנית שמתאימה בצורה מושלמת. בדרך זו, אתה תהיה בטוח ליצור את המוצר הטוב ביותר האפשרי.

תבנית שוקולד חשוב מאוד להכין שוקולדים. הפלנגות הפנימיות של תבנית צריכות להיות חלקות ומבריקות. תבנית סיליקון היא הטובה ביותר כדי לגרום לשוקולדים להיראות יפים. השוקולד לא יתאים אם הפלנגות לא ייפגשו. תבנית סיליקון היא האפשרות הטובה ביותר במקרים כאלה. זה חיוני ליצירת הממתקים הטובים ביותר האפשריים. זה ישפר את המראה של המוצר הסופי שלך.

בתבנית שוקולד יש ציפוי מבריק בפנים. בפנים של תבנית שוקולד צריך להיות ציפוי זה, לא רק את הפלנגות. פנים תבנית שוקולד צריך להיות חלק. אם החלק הפנימי של השוקולדים לא חלק, אז השוקולד ידבק לתבנית. אם החלק הפנימי חלק מדי, השוקולד יכול להיצמד לתבנית ולמשוך את השוקולד החוצה. תבנית שבורה של שוקולד תישבר.

תבנית שוקולד צריך להתאים היטב, אחרת השוקולד ידבק אליו וישבר. הפלנגות של התבנית צריכות להיות חלקות כדי לאפשר לשוקולד לזרום דרכן. תבנית טוב יהיה חזק ולא להתפרק כשהוא נמס. פלסטיק אחד צריך להתאים באופן מאובטח. תבנית סיליקון הוא רב תכליתי יותר. ניתן להשתמש בו לייצור בטון, גבס וסבון.