מכונת קפה מקצועית

מכונות קפה – מה אתה צריך לדעת על מכונות אספרסו

מכונת קפה מציעה יתרונות רבים. זה מאפשר לנו לחלוט את ההתמחויות שלנו. זה חוסך אנרגיה וזמן, תוך קידום קפה טרי. אם אתה רוצה להכין את הקפה הכי טוב בעיר, אתה צריך מכונה איכותית. חשוב שמערכת הכנת הקפה שתבחר תתאים לצרכי הכנת הקפה שלך.

אתה יכול לבחור את מכונת הקיטור שמתאימה לטעם האישי שלך. מערכות בישול קפה אוטומטיות גם זמינות, במיוחד לאנשים עסוקים שאין להם זמן או סבלנות לעשות את כל התהליך. מכונות הכנת הקפה הקומפקטיות של הסדרה המקצועית הן אידיאליות למרחבים קטנים ומציעות בטיחות מרבית, יעילות ונוחות. ניתן להשתמש במכונות מסוגננות אלה כדי להכין עד 30 קפה מיוחד מדי יום, תלוי אם אתם מעדיפים לחלוט אדים או לחלוט.

אם אתה לא צריך את הקפה שלך לסיר, לשקול מכונות אספרסו. מכונות אספרסו מחממות מים אל מתחת לנקודת רתיחה ואז משתמשות בקצף מיוחד לזריקת אספרסו. מכונות ייחודיות אלה פופולריות מאוד ברחבי העולם, במיוחד בערים גדולות. זריקות אספרסו הן דרך נהדרת להתחיל את היום שלך. הם יכולים להיות נהנים הן על ידי מקצוענים והן חובבנים. המכונות הטובות ביותר יכולות להכין אספרסו רגיל, קפוצ 'ינו או לאטה, מוקה ועוד אספרסו טעים.

אם אתם מעדיפים כוס קפה חזקה מאוד, אז בחירה טובה תהיה מכונת חימום מרובת דודים. מכונות מולטי-דוודים משלבות קיטור, ישירות ושיטות החלפת חום של בישול קפה. מכונות אלה יכולות לייצר עד שישים כוסות קפה ליום. זה הכרחי לכבות ידנית את המכונה לאחר שימוש בכוס קפה. מלבד מכונות פופולריות אלה, ישנם גם אדים וצינורות בלחץ שניתן להשתמש בהם כדי לחלוט קפה חזק יותר.

מכונת צינור בלחץ היא הבחירה הטובה ביותר אם אתה אוהב את הקפה שלך חזק ואתה רוצה לשתות כמה כוסות בבת אחת. הקפה עובר דרך הצינורות בלחץ גבוה ובטמפרטורה גבוהה. זה מביא לבירה חזקה. מכונות האספרסו האלה יקרות יותר, אבל הן מציעות קפה טעימות נהדר.

מכונת החלפת חום היא בחירה מצוינת למי שמעדיפים קפה עם טעם עדין. משתמשים במכונה הזו כשרוצים לאדות את הקפה מבלי להשתמש בקיטור. למכונה יש סל המכיל מים חמים המחוממים ונדחפים דרך מחליף חום. הסל מלא במים חמים, אשר מחומם ונדחף דרך מחליף חום. התוצאה היא קפה טעים!

מכונות אלו בדרך כלל פחות יקרות ממקביליהן ולכן אינן יקרות באותה מידה. מכונת טפטוף אוטומטית היא בדרך כלל רק כמה דולרים יקרים יותר מאשר אחד שמשתמש מחליפי חום. ההבדלים במכונות אלה נעים מלה מרזוקו ועד קיוריג. ברוב המקרים, המחיר של המכונות האלה יהיה פחות מזה של יצרנית אספרסו יוקרתית. למכונות ”לה מרזוקו” יש יחס בישול אוטומטי טוב יותר ואחריות ארוכה יותר מאשר למותגים אחרים.

מכונות מונעות קיטור גדלו בפופולריות לאחרונה. במובנים רבים, דודי קיטור טובים יותר מדודים חשמליים. הם יוצרים כוס חזקה יותר, קל יותר לנקות אותה, יש להם עלות נמוכה יותר לכוס, וניתן להשתמש בה בכל מכונת קפה אחרת. בשל העיצוב המכני של הדוד, מבשל מונע קיטור יכול לשמש רק לכוסות בודדות. מכונות אלה עשויות גם לדרוש שתשתמש במערכות טיהור מים מזוקקות או אחרות.

למידע נוסף על מכונות קפה, לחצו כאן: מכונת קפה מקצועית – https://spumacafe.co.il/